Primeres discrepàncies sobre el pàrquing
Que el regidor d'Urbanisme d'Almassora, Enrique Brisach, diga públicament als comerciants locals que "...no tienen nada que decir..." sobre el malestar que ha despertat entre aquest col·lectiu la proposta de Lubasa d'oferir una hora gratuïta del pàrquing per la vesprada (de 17.00 h a 18.00 h), no ens ha d'estranyar gens perquè, precisament, ell és polític i deu defensar la seua política davant els ciutadans.
Tot i això, encara que poca gent podrà arribar a entendre aquesta mesura doncs tots sabem en quins moments seria realment necessària la gratuïtat de l'aparcament (al matí!), el que ens ha de fer reflexionar és aquesta peculiar manera d'alliçonar als veïns sobre què poden opinar i què no.
Tots tenim dret a discrepar!, públicament o en privat, sobre les decissions dels governs, i els governants no tenen cap potestat per impedir-ho i, molt menys, a recriminar-nos-ho.
A més, en aquest cas, la dissensió no ve només del sector comercial sinò que hi ha molts almassorins en contra d'aquesta "megaobra". I, perquè? Doncs, senzillament, per haver atorgat a una empresa privada una part molt important del (sub)sòl públic d'aquest municipi per a l'extracció de beneficis econòmics.
En realitat, aquesta és una més de les raons per la qual nombrosos ciutadans ens oposàvem al pàrquing quan no s'havien buscat altres alternatives més coherents.
Malauradament, una tan ampla majoria absoluta sembla legitimar qualsevol actuació per injusta que parega.
En tot cas, aquesta política neoliberal i burgesa disfressada encara no ha acabat amb la democràcia i la llibertat d'expressió. Per això, reivindiquem que els ciutadans "tenen moltes coses a dir" en aquest i en tots els temes... I més en una qüestió tan fonamental com és la mobilitat, una prioritat que s'oblida massa vegades però que té un impacte impressionant en la vida de les persones.
Que el regidor d'Urbanisme d'Almassora, Enrique Brisach, diga públicament als comerciants locals que "...no tienen nada que decir..." sobre el malestar que ha despertat entre aquest col·lectiu la proposta de Lubasa d'oferir una hora gratuïta del pàrquing per la vesprada (de 17.00 h a 18.00 h), no ens ha d'estranyar gens perquè, precisament, ell és polític i deu defensar la seua política davant els ciutadans.
Tot i això, encara que poca gent podrà arribar a entendre aquesta mesura doncs tots sabem en quins moments seria realment necessària la gratuïtat de l'aparcament (al matí!), el que ens ha de fer reflexionar és aquesta peculiar manera d'alliçonar als veïns sobre què poden opinar i què no.
Tots tenim dret a discrepar!, públicament o en privat, sobre les decissions dels governs, i els governants no tenen cap potestat per impedir-ho i, molt menys, a recriminar-nos-ho.
A més, en aquest cas, la dissensió no ve només del sector comercial sinò que hi ha molts almassorins en contra d'aquesta "megaobra". I, perquè? Doncs, senzillament, per haver atorgat a una empresa privada una part molt important del (sub)sòl públic d'aquest municipi per a l'extracció de beneficis econòmics.
En realitat, aquesta és una més de les raons per la qual nombrosos ciutadans ens oposàvem al pàrquing quan no s'havien buscat altres alternatives més coherents.
Malauradament, una tan ampla majoria absoluta sembla legitimar qualsevol actuació per injusta que parega.
En tot cas, aquesta política neoliberal i burgesa disfressada encara no ha acabat amb la democràcia i la llibertat d'expressió. Per això, reivindiquem que els ciutadans "tenen moltes coses a dir" en aquest i en tots els temes... I més en una qüestió tan fonamental com és la mobilitat, una prioritat que s'oblida massa vegades però que té un impacte impressionant en la vida de les persones.
Cuidao ecologistes que igual fabra lloga a cuatre blogs amb virus de la cadena interconomia i Almassora te Veu acaba en la UVI.
ResponEliminaLa obra ya esta echa,ahora a sacarle provecho.
ResponEliminaCarpa para fiestas.Si llueve para el pa i porta y no estaria mal que pusieran el mercado del martes y el viernes ya que no quieren ensuciar la PLAZA.Y cortan el trafico por la arteria principal del PUEBLO.etc etc.
OJO I SIN DESPEINARSE.