Autor: Voro Vilar i Aliaga (NIF 22601141F)
El fontanero, su mujer... y otras cosas de meter (i II)
Sr. Brisach aquí no es Alboorg. Som espanyols i ens queda molt per recórrer. Ja es va dir de guals alternatius, zones blaves, però mai pàrquing. A! Com a republicà he de dir-li que em va privar de la meva memòria Històrica des del moment que va cobrir la troballa, pertanyent a la guerra civil. Ja que ve al cas i respecte d'això, Sr. Regidor d'Urbanisme. Ha vist en què han acomodat les restes altres pobles? Crec que no. Fins i tot com a zones per gaudir públicament. Dues qüestions. 1) Veurem, si al preu de 40 cèntims/hora, el resultat és agradable i beneficiós, i si porta guanys, apa!. 2) Neix deficitari (100.000 € anuals. En aquell moment el deute - pagament corria a càrrec de les arques municipals, és així? Continua igual?) difícil d'amortitzar, per més que digui algun diputat provincial, paraules altisonants pel que fa als diners que ens sobra. La meva solució (i no és broma): 0,40 €/h per persona i utilitzar-lo com simple carpa festera. No han fet el poli-funcional!, doncs ja el tenen fet, sols acomodar-lo. Es poden celebrar concerts (rock, pop, soul, clàssics), opera i teatre (Boqueres no l'omplen ni per equivocació) l'Expo- entreteniment, la Presentació de la reina; Exposició del comerç..., tothom paga 0,40 cèntims pel temps d'utilització de visita i ens donaran algunes cales per pagar el deute. Ajustin-lo i alguna cosa traurem. Repeteixo no és broma, Sr. Regidor de festes 1.- Deixarem de gastar en lloguer de carpa. Ja son beneficis. 2.- Possiblement tots tan contents; sobretot “les colles” després de la jugada de les entrades d’espectacles; així a cobert venen, tenen beneficis i fiquen al venedor i al espectador feliços. Tal por ser l’èxit, que a mes a mes podran aconseguir mes vots en el properes eleccions. Fixat be, ....si disposarem d’un Ajuntament tot blau, portes, finestres, balcons, “rodabalcons” sense cap rallada i tot de blau, seria meravellós..... Oi, no estaré somnia’n amb el compte de la lletera... Fiquem seriosos altra vegada, i resumim: penso que com jo, molts volem saber: Quin organisme / s paguen la maleïda obra faraònica? Quant paga cadascú d’ells, quantitats, no percentatges? . Quin és el preu inicial d'obra? Quin pressupost econòmic va representar l’obra? Quines són les partides que se n'han anat incrementant fins ara? ja som a final d'obra, hora de conèixer? Quant son les places venudes i preu d’aquestes?, sols desitgem números no saber noms de propietaris? Es manté el dèficit de +100.000 € anuals a l'any? Si sort de la meva butxaca el pagament del pàrquing, de la meva i de molts altres, DONCS VOLEM SABER. A QUI CORRESPONGUI. Continuarà.....
Sr. Brisach aquí no es Alboorg. Som espanyols i ens queda molt per recórrer. Ja es va dir de guals alternatius, zones blaves, però mai pàrquing. A! Com a republicà he de dir-li que em va privar de la meva memòria Històrica des del moment que va cobrir la troballa, pertanyent a la guerra civil. Ja que ve al cas i respecte d'això, Sr. Regidor d'Urbanisme. Ha vist en què han acomodat les restes altres pobles? Crec que no. Fins i tot com a zones per gaudir públicament. Dues qüestions. 1) Veurem, si al preu de 40 cèntims/hora, el resultat és agradable i beneficiós, i si porta guanys, apa!. 2) Neix deficitari (100.000 € anuals. En aquell moment el deute - pagament corria a càrrec de les arques municipals, és així? Continua igual?) difícil d'amortitzar, per més que digui algun diputat provincial, paraules altisonants pel que fa als diners que ens sobra. La meva solució (i no és broma): 0,40 €/h per persona i utilitzar-lo com simple carpa festera. No han fet el poli-funcional!, doncs ja el tenen fet, sols acomodar-lo. Es poden celebrar concerts (rock, pop, soul, clàssics), opera i teatre (Boqueres no l'omplen ni per equivocació) l'Expo- entreteniment, la Presentació de la reina; Exposició del comerç..., tothom paga 0,40 cèntims pel temps d'utilització de visita i ens donaran algunes cales per pagar el deute. Ajustin-lo i alguna cosa traurem. Repeteixo no és broma, Sr. Regidor de festes 1.- Deixarem de gastar en lloguer de carpa. Ja son beneficis. 2.- Possiblement tots tan contents; sobretot “les colles” després de la jugada de les entrades d’espectacles; així a cobert venen, tenen beneficis i fiquen al venedor i al espectador feliços. Tal por ser l’èxit, que a mes a mes podran aconseguir mes vots en el properes eleccions. Fixat be, ....si disposarem d’un Ajuntament tot blau, portes, finestres, balcons, “rodabalcons” sense cap rallada i tot de blau, seria meravellós..... Oi, no estaré somnia’n amb el compte de la lletera... Fiquem seriosos altra vegada, i resumim: penso que com jo, molts volem saber: Quin organisme / s paguen la maleïda obra faraònica? Quant paga cadascú d’ells, quantitats, no percentatges? . Quin és el preu inicial d'obra? Quin pressupost econòmic va representar l’obra? Quines són les partides que se n'han anat incrementant fins ara? ja som a final d'obra, hora de conèixer? Quant son les places venudes i preu d’aquestes?, sols desitgem números no saber noms de propietaris? Es manté el dèficit de +100.000 € anuals a l'any? Si sort de la meva butxaca el pagament del pàrquing, de la meva i de molts altres, DONCS VOLEM SABER. A QUI CORRESPONGUI. Continuarà.....
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Podeu fer tota mena de comentaris sempre que siguen respectuosos i empreu un llenguatge no despectiu i sense cap insult. Aquells comentaris que no cumplisquen amb això, seran esborrats.