Quosque tandem abutere Casanova patientia nostra?
AlmassoraTeVeu no és responsable ni dona suport ni comparteix ni valora les opinions dels col·laboradors. Igualment no corregeix els textos ni gramaticalment ni ortogràficament. Simplement, amb cura i respecte a les normes de publicació AlmassoraTeVeu dona veu a totes les persones que vulguen dir la seua sobre Almassora. En tot cas, AlmassoraTeVeu es reserva el dret de donar seguiment a les notícies i opinions externes que es publiquen.
L'alcalde d'Almassora i el seu malestar a Facebook
Un article de: Salvador Vilar Aliaga, cap de llista d'Esquerra (ERPV)
Quosque tandem abutere Casanova patientia nostra?Quam diu etiam furor iste tuus nos eludet?
Quem ad finem sese effrenata lactabit audacia?
¿Hasta cuándo, Casanova, abusarás de nuestra paciencia?
¿Hasta cuándo esta locura tuya seguirá riéndose de nosotros?
¿Cuándo acabará esta desenfrenada audacia tuya?
Fins a quan Casanova, abusessis de la nostra paciència?
Fins a quan aquesta bogeria teva seguirà rient-se de nosaltres?
Desitjo ser molt breu (vegeu la nota publicada en la contraportada del Levante del passat 8 de febrer de 2011). Primer, vostè pertany a un partit que disposa d'un dirigent nacional que perd l’oremus davant una pregunta d’una simple i intel·ligent estudiant (les dues qualitats combinen perfectament) que, a més a més, diu que vota PP; desprès de la resposta, que no va ser tal resposta, acompanyat pel seu amic o millor cosí germà PJ Ramirez, ja m’agradaria saber si continua en la mateixa tendència l’estudiant.
Independentment d’això, el malestar que es llegeix a la pagina del diari, jo entraré per esbrinar les seves paraules (o no). Penso que deuria de regnar-lo el seu malestar, a les files del PSOE, partit que ni sabem si està a nivell popular i reivindicatiu a nivell general; eixa és una qüestió que ens agradaria aclarir: si tenen força suficient els militants i, per tant, el partit, per reivindicar el problema al més alt nivell? O siga, al Govern central.
I vostè deuria tenir clar, que enfrontar-se com a dirigent d'un poble, que es converteix en oposició a un partit dirigent nacional (aquesta tasca admirable per qualsevol veí) solament hi ha unes lectures fàcils de comprendre: o vol trencar-se la cara contra el fanal, o demostrar novament voler amb aquesta situació guanyar vots; aquesta cançoneta que li repetiré una i mil vegades
I, amb tots els meus respectes, deuria de pensar i tindre molt clar que d’un partit contrari front al dirigent nacional poc o res tindrà a fer. Li recordes que va tindre l’opció d’este malestar haver-lo manifestat quan tenia un dirigent nacional assegut a la poltrona i, en aquell moment, haver solucionat el cas. Coincidien aleshores en formes, idees i maneres d'actuar i aleshores no ho feu. Que reclama ara! Que significa el seu malestar! Vots, única i exclusivament.
Avui, deuria saber que ni cas a la Generalitat ni cas al poble, vostè mateix aquí, ja veu on ens ubiquen, per tant no es lamenti, tenia l’opció d'haver fet una bona gestió dirigint el partit, PP, a Madrid i en la Generalitat Valenciana deuria d'haver solucionant el problema de la platja en aquell moment. O demès sobra.
Aleshores, si que avui tindríem complida la promesa de fa 4 anys en àdhuc, TINDRE PER FI UNA BANDERA BLAVA en la sorra de la nostra platja.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Podeu fer tota mena de comentaris sempre que siguen respectuosos i empreu un llenguatge no despectiu i sense cap insult. Aquells comentaris que no cumplisquen amb això, seran esborrats.