SENSE SENYAL PEL TANCAMENT DE TV3

TV3 ja no es pot veure enlloc del País Valencià des d’aquest dijous, 17 de febrer de 2011, a les 21.30 h. després de 26 anys d'emissió.
Durant quaranta-vuit hores AlmassoraTeVeu no emetrà (fins diumenge 20 de febrer) perquè tots compartim la pèrdua d'una finestra de comunicació i perquè siguem ben conscients que és una derrota molt important de tot el país, i no només d'aquells que veiem habitualment TV3 i escoltem Catalunya Ràdio.
En tot cas, aquesta aturada no oculta la nostra determinació de continuar alçant la veu davant aquestes agressions a la llibertat d'expressió que realitza el PPCV.
No obstant això, com bé ha dit Eliseu Climent, hem de ser optimistes perquè no tot està perdut. Els tribunals de justícia (i també UE) hauran de dir la seua.
Vos convidem a fer quatre accions ben fàcils:
1) Desconecteu del vostre aparell de televisió Canal9;
2) Veieu TV3 a través d'internet. Mentre no tallen internet ho tenim fàcil (en realitat, heu de comprar algun cable adquat per a reproduir la senyal de l'ordinador a la tele; però, no serà per recursos)
3) Manifesteu la vostra indignació, directament, al president de la Generalitat Valenciana si cliqueu aquest enllaç: contacta con tu President
4) Llegiu més:
ACPV apaga el senyal de TV3 al País Valencià per evitar les multes (ara.cat)TV3 deja de emitir en la C. Valenciana tras 28 años por las denuncias del Consell (Levante)
Retransmissió de l’atemptat del PPCV
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Podeu fer tota mena de comentaris sempre que siguen respectuosos i empreu un llenguatge no despectiu i sense cap insult. Aquells comentaris que no cumplisquen amb això, seran esborrats.