Porta falsa... porta principal

AlmassoraTeVeu no és responsable ni dona suport ni comparteix ni valora les opinions dels col·laboradors. Igualment no corregeix els textos ni gramaticalment ni ortogràficament. Simplement, amb cura i respecte a les normes de publicació AlmassoraTeVeu dona veu a totes les persones que vulguen dir la seua sobre Almassora. En tot cas, AlmassoraTeVeu es reserva el dret de donar seguiment a les notícies i opinions externes que es publiquen.


L’alcalde d'Almassora accedeix a l'Ajuntament per la porta principal
Un article de Leo Manuel (pseudònim)
L’entrada principal de l’Ajuntament Nou està situada a la plaça de Pere Cornell. La segona, la porta falsa, està situada al carrer sant Lluc.
Es diu (i es segueix anomenant així) porta falsa a l’entrada de darrere d’aquelles cases que tenen dos accessos.
Doncs bé, per la segona porta de l’edifici nou (porta falsa) per la qual a diari entren i ixen moltes persones, no s’han eliminat les barreres arquitectòniques.
Es tracta d’un edifici del segle XXI! Recorden vostés quan el senyor alcalde (i tota la seua “cort celestial”) repetia continuament que es tractava d’un edifici del segle XXI?
Ens costarà oblidar l’espectacle que el Dia dels Discapacitats van protagonitzar la regidora de Benestar Social i la Tinent d’Alcalde: col·locaren rampes de fusta i les dues, sentades en cadires de rodes… Què pretenien: anunciar el seu Programa Electoral? fer veure que no hi havia les barreres arquitectòniques?
Allò no era més que una actuació teatral, un folklore al qual ja estem acostumats.
Per cert, el SENYOR ALCALDE NO ACCEDEIX A L’AJUNTAMENT PER LA PORTA FALSA.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La fuente se ha secado...

CRÍTICA DE LIBROS: "La Orgía perpetua (Flaubert y Madame Bovary)", de M. Vargas Llosa

CRITICA DE LIBROS: “13”, de Steve Cavanagh – 382 Págs.