LA GENT D'ALMASSORA OPINA: La Asociación de Vecinos Playa de Almassora denúncia "olores nauseabundos" en la platja d'Almassora

AlmassoraTeVeu no és responsable ni dona suport ni comparteix ni valora les opinions dels col·laboradors. Igualment no corregeix els textos ni gramaticalment ni ortogràficament. Simplement, amb cura i respecte a les normes de publicació AlmassoraTeVeu dona veu a totes les persones que vulguen dir la seua sobre Almassora. En tot cas, AlmassoraTeVeu es reserva el dret de donar seguiment a les notícies i opinions externes que es publiquen.

Los vecinos del Cami L’om Blanc, ha amanecido otro día más con unos fuertes olores nauseabundos, acompañados de la caída, junto con las lluvias de esta madrugada, de una sustancia densa de color amarillo, que ya cayó en el mes de enero, y de la que se informó al concejal de Medio Ambiente del Ayuntamiento de Almassora, el pasado día 25 de marzo.

Representantes de la asociación, han informado de esta situación a la Policía Local de la población al tiempo de que han procedido a tomar muestras que se mandarán a analizar, a fin de conocer el origen de dicha sustancia, que se puede visualizar en importantes cantidades en las acequias del camino y en las canalizaciones de evacuación de las Comunidades de Propietarios.

La Asociación de Vecinos Playa de Almassora, ya denunció ante el concejal de Medio Ambiente, que una de las industrias del Serrallo, almacenaba al aire libre, una sustancia de similares características aparentemente a la caída en el pasado mes de enero, motivo por el cual un número considerable de vecinos se acercaron a los representantes vecinales, aquejándose de unos olores nauseabundos que inducían a la sensación de vómito.

Si teniu alguna pregunta o voleu més informació: aavvplayaalmazora@gmail.com

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Podeu fer tota mena de comentaris sempre que siguen respectuosos i empreu un llenguatge no despectiu i sense cap insult. Aquells comentaris que no cumplisquen amb això, seran esborrats.

Entrades populars d'aquest blog

CRÍTICA DE LIBROS: "La Orgía perpetua (Flaubert y Madame Bovary)", de M. Vargas Llosa

CRÍTICA DE LIBROS: “Volver a dónde” de Antonio Muñoz Molina - 343 págs.

LES VARIETATS LOCALS. Importància del manteniment de la diversitat en les espècies conreades i seguretat alimentària